dinsdag 24 maart 2015

Uiltjes gehaakt!

De moeder van lieve Lien is heel creatief en vaak heeft zij voor mij iets leuks om te haken. Onlangs kwam ze gezellig in de Beatrix en liet mij haar uiltje zien. Die is natuurlijk perfect om te doen in de workshop. Dus nadat zij duidelijk had uitgelegd hoe ik ze moest haken, ging ik aan de slag.


Je ziet dat er drie zijn met lusjes op hun kop en eentje die wat kaler is. Zo kan ik mijn cursisten het verschil laten zien. Ik vind het altijd leuker als mensen zelf nadenken en niet klakkeloos mijn voorbeelden namaken.

Vandaag eindelijk mij prikbord gemaakt. Dat was iets dat ik al maanden wilde maken, maar het kwam er maar niet van. Tot vanmorgen, toen moest het gebeuren. Het is best een leuk bord geworden, en ook hartstikke handig.


Die stof van Makower is zo leuk!


En meteen handige lijstjes erop geprikt.

Bij Dastof deze fijne garens van Aurifil gekocht. Je merkt echt het verschil van naaien met polyester naaigaren. Het is echt mooier! Ik heb bijna wit in dikte 40 en beige in dikte 40 en 50.Ik kan weer even vooruit, heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten