vrijdag 13 februari 2015

Zin om te borduren!

Na al dat quilten van de laatste tijd had ik weer eens zin om ouderwets te borduren (op mijn machine).
Maar het viel niet mee om wat te kiezen uit mijn patroontjes. Dus dan maar wat nuttigs, een tasje!
Als ik straks op vakantie ga wil ik mijn hexagonnetjes meenemen en die kunnen dan mooi met het garen en de naalden hierin.
Dit zijn hele kleine jongens die ik met freezer paper vast strijk. Dat gaat veel makkelijker dan vastrijgen.
Ik vind het leuk om pinwheels te maken en die heb ik dan ook gebruikt voor dit tasje.
En de andere kant is net even anders...
Toen ook nog maar een kleiner tasje gemaakt voor de spulletjes die bij mijn Scan 'n cut horen. Veel leuker zo'm tasje van stof.
Deze is net een slagje kleiner en gewoon met stroken stof gemaakt. Maar wel heel handig in the hoop geborduurd. Zelf nog een biesje erop naaien en de rits erin zetten en klaar is Kees.

Ik ben eigenlijk wel klaar voor de vakantie :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten