donderdag 5 februari 2015

Wat een leuke avond in mijn paleis!

Gisteravond de tweede haak-inn gehouden in de Beatrix. En het was een geweldige opkomst. Zes dames die gezellig kwamen haken. Twee linkshandigen die niet kunnen haken, twee dames met hun eigen project en twee die ik op gang geholpen heb. Wat een fijne sfeer, ik ben zo dankbaar voor mijn mooie plekje! Het aanleren van het haken was best lastig. Eerst geprobeerd om het gewoon rechts aan te leren. Dat lukt bij één dame, maar de andere ging het toch links proberen. En dat ging helemaal niet slecht.

Vanmorgen alles weer op zijn plaats gezet, want gisteravond mocht ik mijn lieve moesje naar bed brengen en had ik geen tijd meer om de boel op te ruimen. Geeft niks, alles voor mijn lieverd, met wie het trouwens veel beter gaat nadat ze aan de cannabisolie is gegaan. Ze heeft gewoon geen pijn meer!!! Nog iets om diep dankbaar voor te zijn.

En als het dan zo goed met haar gaat, krijg ik meteen ook meer inspiratie om iets te gaan maken.
Gisteravond liet ik de dames wat dingen zien die ik eerder gehaakt heb.
Onder anderen deze groen/rode variatie op een CAL.
In de voorraad had ik nog groene tricot dus die er maar achter genaaid.
Veel leuker zo en ook weer eens mijn Bernina Lockmachine gebruikt. Die stond al een kou te lijden in de voorraadkamer.

Ook nog lekker in de voorbereiding van de haakworkshop aanstaande dinsdag:


T-shirts geknipt en tot dik garen gemaakt. Beschrijving met foto's ervan gemaakt. Ga ik van het weekend maar eens iets maken met de t-shirt slingers.

Ik geloof dat ik wel genoeg shirts voor dinsdag heb, zodat alle dames lekker kunnen knippen en haken.
Als je goed kijkt, zie je bij dat blauwe bolletje gewoon een knoopje en een labeltje zitten. Tja, dat kan gebeuren.


Bij 'monsieur le mer' vond ik deze schattige bolletje nog. Wellicht is daar ook nog wat leuks mee te doen. De kleuren zijn in ieder geval heel goed.
Ik zie net dat dit mijn 250ste post is. Gefeliciteerd met mij, haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten