woensdag 4 februari 2015

Kale boel in mij paleis.

Het is een beetje kaal in mijn atelier. Dat komt omdat vanavond de tweede haak-inn is en de dames komen om te haken en niet om te naaien.


Alle machines die normaal op deze tafels staan heb ik even op de snijtafel gezet.


Deze knalroze lampenkap heb ik vanmorgen nog gescoord bij de Kringloopwinkel. Toen ik hem op de standaard zette, zag ik pas dat het eigenlijk een kap voor een hanglamp is! Nou ja, dan staat hij maar op z'n kop. Ik ga er bloemetjes op haken.Zie je er niks meer van.


Bijna vergeten of liever wil ik vergeten dat ik van het weekend met lieve Angelique naar Gorinchem ben geweest naar een 'creatieve' beurs. Ik weet niet eens meer hoe het heette. Best ver gereden voor drie redelijk kleine zalen met daarin heel veel papier voor kaarten, scrapbookmaterialen, klei en kralen. Je voelt hem al aankomen: heel weinig stof of wol. Dus al met al wat teleurstellend. Het was wel heel gezellig om met Angelique te gaan. En gelukkig toch nog een kleine buit:

Ik dacht dat ik niet zoveel neutrals had... 


En deze stofjes met knoopjes vond ik te leuk om te laten liggen.


Zo'n scrap bag komt altijd van pas. Dit zijn stroken die enigszins bij elkaar passen en over zijn bij de fabrikant. Ze gooien dus echt niks weg.


De breedte van de stroken verschilt per strook. Maar daardoor wel leuk voor een scrappy quilt.

Nu nog even stofzuigen en ik ben helemaal klaar voor vanavond. Ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten