dinsdag 25 november 2014

Mijn wereld op zijn kop.

Zoveel mooie dingen gedaan, zoveel fijne momenten. Achteraf besef je dat je er veel meer van had moeten genieten.
Neale Donald Walsh zegt het zo mooi:

It could seem like you are losing something right now, but do not be fooled. This is simply a turnaround orchestrated by your soul. Let it go. Release it. If it was not supposed to be removing itself from you now, it would not be doing so. It will never return to you in this exact form, and it is not intended to. If it returns at all, it will be in a higher form. That is the purpose of its leaving. All of life only improves itself. It can't do anything else. This is called evolution. Trust it. 

Deze mooie woorden slaan op het verdriet dat we nu voelen over de ziekte die mijn lieve, lieve moesje heeft getroffen. Mijn mooie voorbeeld, de sterke vrouw die mij alles geleerd heeft. We weten niet hoe lang we nog van haar mogen genieten en dus ben ik dankbaar dat we nog tijd hebben om het mooi te maken voor haar. 
Ze wil dat ik doorga met mooie dingen maken en die te delen met de wereld. Dat zal ik dan ook doen:
Want wat is het heerlijk om in mijn paleisje te zitten en mooie dingen te maken!

Voor een pasgeboren mannetje (mooi dat het leven op die manier zich voortzet) heb ik deze uil geborduurd:


Op de achterkant zit een handig zakje. Vooral handig toen ik het beest moest keren :)


Mijn lieve man heeft mijn mooie rendier opgehangen in mijn paleisje. Hij vond hem ook wel leuk maar niet voor in ons huis. Helemaal niet erg, ik vind hem prachtig.


Van mijn lieve vriendinnetjes kreeg ik deze mooie bloemen, zo lief! Het is zo fijn om te voelen hoeveel mensen met je meeleven. Heel waardevol.


Met de kerststofjes heb ik deze blokken gemaakt voor de kerstquilt van Lori Holt. en er komen er nog meer aan.


Hoe schattig is dit! Mijn eerste merklap die ik op de lagere school heb gemaakt. Ik denk dat ik een jaar of zeven was toen ik dit maakte. Heel lang heb ik alle steken uit mijn hoofd kunnen opnoemen.
Nu hangt hij naast mijn computer en ik ben er trots op.


En nu weer verder, want van mijn moesje heb ik meegekregen dat je altijd wat nuttigs moet doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten