maandag 8 september 2014

Tijd om dingen af te maken en te leren van mijn fouten.

Afgelopen donderdag en vrijdag dacht ik vol aan de bak te gaan in mijn paleis. Maar soms moet je je plannen bijstellen. Mijn lieve, lieve moesje had mijn volle aandacht nodig en dan laat ik alles vallen.
Ze had vreselijke pijn aan haar been, zo naar om te zien! Gelukkig was daar lieve Yvonne die ook meteen kwam zorgen. Het gaat nu wat beter met haar dus kan ik weer wat creatiefs doen.
Ik kwam erachter dat ik vier quilts heb om af te maken!

De kopjesquilt moet nog doorgequilt worden, de trip around the world lijkt nog nergens op. Je ziet het patroon helemaal niet. Maar ik ben een beginner dus ik ga stug door en dan zal het best wat worden. Ik leer veel over kleuren en hun combinaties op deze manier.


De hexies heb ik weer uit elkaar gehaald want het zag er helemaal niet leuk uit. Zo saai! Voorlopig zitten ze allemaal weer in een zakje.


Deze week een naaimachine van Charise Creates met foundation paper piecing gemaakt. Het was veel lastiger dan gedacht om deze naaimachine te maken.


Het scheelt ook dat ik er niet echt met mijn hoofd bij was de hele tijd! Maar het resultaat is leuk geworden. Misschien ga ik er wel een paar maken en die naast elkaar naaien.

Voor een kennis heb ik tussendoor een slabbetje geborduurd. Zo fijn om dat weer eens te doen, meteen weer zin om meer te borduren.


Het baby'tje is nog niet geboren, maar ik weet dat het een jongetje wordt en hij gaat net zo heten als mijn mooie grote zoon, hoe leuk is dat!
Volgende week gaan als het goed is de workshops in de bibliotheek van start. Dan moet je wel wat voorbereiden. Dus wat leuke rondjes uitgeprobeerd. Deze kun je ook heel goed heel groot haken met Zpagetti.


En voor de naai workshop een hoesje voor een notitieboekje gemaakt. Nu maar hopen dat zich dames gaan aanmelden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten