vrijdag 19 september 2014

Dankbaar in nare tijden.

Ja, echt. Ik ben zo dankbaar! Mijn lieve moesje heeft een hele nare week achter de rug en ik mocht haar helpen om het een beetje dragelijker te maken. Hoe fijn is dat? Ik ben zo blij dat ik er voor haar kon zijn. En ook dat ik mijn paleisje naast haar heb zodat ik meerdere keren per dag even bij haar langs kon gaan om te zien of ze iets nodig had. Ook dankbaar ben ik voor lieve Yvonne die ook zo geholpen heeft! Dus je kunt dankbaar zijn in nare tijden.
En in die nare tijden is het fijn om dingen af te maken en daar dan blij mee te zijn.
En ik heb tussendoor dus niet stil gezeten. Hier de box met alle spullen die ik denk nodig te hebben voor dinsdag.

Op dinsdag mocht ik twee workshops geven: Naaien en haken. Het was zo leuk en ook weer heel dankbaar 'werk'. Eerst twee uurtjes genaaid met een lieve mevrouw die eigenlijk helemaal niet durfde vanwege haar gezondheid. Maar ze kwam toch en was heel blij dat ze dat gedaan had. Het waren twee waardevolle uurtjes...








We hebben samen gezellig gewerkt aan een speldenkussen op basis van crazy quilten. (ik kon het niet laten toch een beetje te quilten).

Het haken was met vijf dames die eigenlijk alleen maar een ketting konden haken. Heel dankbaar publiek dus! We hebben een uurtje lekker vasten zitten haken en ze gingen allemaal voldaan naar huis. Tot volgende week! Joepie! Wie mee wil doen kan zich gewoon nog aanmelden: creabeatrix14@gmail.com

En wat heb ik dan tussendoor gedaan?

Kijk ff mee:



De kopjesquilt hangt! In de keuken uiteraard en ik ben er helemaal blij mee!



De huisjesquilt is ook klaar! Het is lekker weer, je ziet mijn voeten in slippers, haha!
Ik heb deze quilt met de borduurmachine doorgequilt. Dat was best gepuzzel omdat ik het dak anders wilde doorstikken dan de rest eromheen. Maar het is gelukt en erg naar mijn zin geworden.





Een paar sneeuwvlokjes erop geborduurd. Geeft net iets meer zo'n klein detail.


En ze hebben allebei een naam gekregen. Niet zo origineel maar dat kan me niet schelen, ze zijn van mij!


Nu is het tijd om met mijn lieve moesje op stap te gaan, fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten