maandag 4 augustus 2014

Tijd over.

Vanmorgen zou ik met mijn lieve vriendin Petra gezellig gaan lunchen in Leiden. Helaas belde ze op dat ze niet kon komen, jammer!
Maar dat betekende wel dat ik dus de hele dag lekker in mijn paleis kon gaan werken.

Eerst maar eens verder gewerkt aan de quilt voor oudste dochter. Dat schiet al goed op. Nu weet ik ook weer waarom ik niet meer van de hele grote quilts wil maken...
Het is zo lastig zo'n groot gevaarte te sandwichen! En ik heb best veel ruimte maar dit is zooo lastig.

Eerst een dunne rand eraan gezet.



Toen de tweede brede rand.


Hier ligt hij al een beetje krapjes. Nog even een close up van de rand.


En dan met de achterstof en batting.


En ik kan hem dus eigenlijk niet goed neerleggen, tenzij ik ernstig ga verhuizen met mijn tafels. Aan het eind van de middag was ik het behoorlijk zat en heb hem maar even laten liggen. Later weer verder.

's Avonds nog een klusje gedaan dat ik al heel lang voor me uitgeschoven heb, maar nu toch begonnen met het strijken en bijsnijden van mijn restjesbak. 


Er zit schot in , aan deze foto's te zien. En op mijn snijtafel liggen nu mooie nette stapeltjes met allerlei verschillende vormen lapjes. Wel beter zo. Maar ik blijf nog even zoeken naar een goed opbergsysteem voor al die vormen.
Maar eens struinen op YouTube.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten