zondag 3 augustus 2014

Mooie herinneringen!

Heel lang geleden heb ik met mijn lieve man een jaar in Engeland gewoond. Hij komt daar vandaan en om allerlei redenen besloten we om daar te gaan wonen... In dat jaar is onze lieve zoon geboren en heb ik kleertjes voor hem genaaid, als ik aan stof kon komen. Wat niet altijd meeviel, maar dan stuurde mijn moeder gelukkig nog wel eens wat op. Kort geleden heb ik de video's die we toen en later uiteraard gemaakt hebben op dvd laten zetten. En toen zag ik allerlei broekjes, shirtjes en een compleet beklede wieg langskomen. Oh , wat leuk om weer te zien.
Ik heb in dit blog wel eens foto's gezet van babykleertjes, kun je zo opzoeken.
Maar wat ik toen ook zag dat ik in mijn keuken een heel mooi geborduurd schilderij had hangen! Helemaal vergeten dat ik dat ook nog heb gedaan, met de hand borduren. Ik wist niet eens dat machinaal borduren bestond!


Hoe leuk is dit dan? Allerlei 'schatten' die in de keuken thuishoren. 
Ik weet ook nog dat er in de zomer allemaal kleine vliegjes achter het glas zaten, die kwamen uit het koren. 
Ik zal wat close-ups laten zien van al die mooie dingen:


Ik kan me dus niet meer herinneren dat ik dit gemaakt heb, gek hoor.



Maar mooi is het wel, en zo gedetailleerd. Deze krijgt een mooi plaatsje in de keuken van mijn paleis. Daar staan en hangen tenslotte nog veel meer schatten/treasures!

Wat ook heel mooi wordt is de quilt voor oudste dochter. Halverwege het in elkaar zetten ging ik heel erg twijfelen of het wel zo leuk werd, maar dochter is helemaal enthousiast dus ik maak hem maar af. Er komen nog twee borders omheen. Een smalle en een brede. al met al wordt hij ongeveer 2 bij 2 meter!


 Afgelopen week zijn we bij Ikea al op zoek geweest naar een bijpassend bed. Gevonden ook, maar dat paste net niet in de Mini, haha. Nog maar een keertje gaan met een busje ofzo.

Vanaf nu staat er een foto in mijn paleis van iemand aan wie ik geen herinneringen heb maar die toch heel dierbaar voor me is, mijn lieve vader!


Hij is altijd bij me en nu hij zo op mijn bureau staat is het nog mooier! 
Door de verhalen van mijn lieve moesje lijkt het net alsof ik hem toch gekend heb. Wat een rijkdom!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten