maandag 12 mei 2014

Hè hè, daar ben ik weer!

Het is meer dan een maand geleden dat we aan de slag zijn gegaan om voor mij een mooi atelier te maken en het is zo goed als af! Ik ben al druk bezig geweest aan een leuke quilt en het is een heerlijke plek geworden.

Dit is wat je ziet als je binnenloopt, de meest fantastische knip en strijktafel ter wereld. 
Gewoon 12 Ikea tafeltjes aan elkaar gelijmd en dan heb je een tafel van een fijne afmeting en een perfecte werkhoogte.
Mijn leermachines staan stoer tegenover elkaar.




 Dit is mijn fijne keukentje, het is net als bij mijn oma!
Mijn eerste naaimachine heeft een ereplekje.

En natuurlijk is de computer geïnstalleerd. Aangezien ik die deken gehaakt had moest hij maar hier dienst doen als kussen!


En dan de rest van de machines gezellig bij elkaar op mooie oude eettafels. En al mijn boeken bij elkaar in de boekenkast.




 Heel veel lapjes moest ik snijden voor de quilt die boven mijn buro komt te hangen.
Morgen ga ik een design wall maken met molton, dan kan ik hem beter laten zien.


Hopelijk heb ik nu meer ruimte om weer aan de gang te gaan en alles met mijn lieve lezers te delen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten