dinsdag 20 mei 2014

Designerstoelen gemaakt!

Samen met manlief heb ik vier stoelen van Marktplaats opgeknapt voor mijn paleisje. Hij heeft geverfd en ik zou de stoelen verder bekleden. Er zaten nare bruine hoesjes op. Maar je moet opletten dat je zulke dingen niet vergeet als ze eenmaal in de ruimte staan. Dus vorige week al mijn restjes postzakstof opgezocht (niet helemaal waar, want ik heb ze pas nog een plekje gegeven in mijn handige opslagkamer) en die aan elkaar genaaid. Ik had van katoen een snel patroon gemaakt van de zitting om toch een beetje te weten hoe groot het allemaal moest worden.
Gisteren en vanmorgen aan de slag gegaan met nietpistool en hamer. Een goed nietpistool is onbetaalbaar, blijkt wel. Stofferingsnagels sla je heel snel krom, blijkt ook...

 Maar het is me uiteindelijk gelukt om ze alle vier mooi aan te kleden.




Het was best leuk om te doen maar om daar nou je werk van te maken, nee!

Ik hou het maar bij quilten, borduren en tasjes maken. Van een setje dat ik nog vond een speldenkussen gemaakt. Daar heb je er nooit genoeg van.
Afgelopen week heeft oudste zoon HAVO examen gedaan. Omdat er in de tussentijd ook een verjaardag van oudste dochter gevierd moest worden, heeft hij een dagje in mijn paleis zitten 'blokken'.
En als je dan bij je buro komt vind je dit:
















en op je camera vind je dit... Haha, grote lieverd is het!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten