dinsdag 13 mei 2014

Dat was nog maar de helft!

Gisteren heb ik wat foto's van mijn fijne paleisje laten zien, maar er is meer!
Een hele aparte kamer voor al mijn stofjes (en machines die ik niet meer gebruik). Zo fijn om alles in één oogopslag te kunnen zien.
En dan heb ik nog een ladekastje met kleine quiltlapjes (fat quarters) alles op kleur!


In de onderste la liggen kerstlapjes, bloemenlapjes en lapjes die nergens bij willen passen. Ook nog een paar rollen met bij elkaar passende lapjes. Die laat ik nog even bij elkaar zitten, wie weet wordt dat ooit een mooie quilt.

In het gangetje naar deze opslagkamer staat een authentiek aanrecht van graniet. Zo leuk! Helemaal gepoetst en een nieuw kraantje erop en weer in oude ere hersteld. Misschien nog een tuttig gordijntje eronder, haha.
En toen was ik vandaag opeens klaar met het patchen van mijn naaimachine quilt...
Ik denk dat ik hem door Elly Prins laat quilten. Weet ik zeker dat dat goed gaat.En ik ben toch van plan om niet zulke grote jongens meer te maken.
Hoe leuk is dit! Ik ben er helemaal verliefd op. 
Nu verder met overtrekken voor op een paar oude stoelen die hier staan. Wordt stoer met postzakstof.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten