woensdag 9 april 2014

Leve marktplaats!

Overdag zijn we nu druk bezig om mijn atelier mooi te maken, maar 's avonds zit ik lekker op de bank met mijn iPad. En wat is het dan leuk om op marktplaats van alles te bekijken.
Voor mijn atelier heb ik al tafels en stoelen gevonden en behoorlijk wat quiltspullen. Van het weekend ook nog naar een quiltbeurs in Rijswijk geweest, heerlijk gestruind en behoorlijk wat stofjes gescoord.
Dus als het allemaal klaar is kan ik helemaal los gaan!

Deze week tussendoor even een tasje voor een Nintendo DS gemaakt voor een lief neefje.



Helemaal gek van Super Mario, dus erg blij ermee! Zo leuk om zoiets te maken.
Nu maar weer verder met schuren, soppen en vegen. Binnenkort foto's van het resultaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten