vrijdag 10 januari 2014

Als het goed gaat, lukt alles!

Beetje Cruyffiaanse titel deze keer, maar het is wel zo. Als ik lekker bezig ben, me goed concentreer om het rustig aan te doen, lukt alles!
Dat is nog wel eens een probleem met mij. Ik heb zo weinig geduld!
Maar gisteren en vandaag is het gelukt en meteen resultaat.
Een leuke etui voor jongste dochter en twee tasjes gemaakt.

Het idee voor deze etui kreeg ik midden in de nacht toen ik niet kon slapen. Toch nog ergens goed voor die slapeloze nachten!
Uiteraard allemaal plaatjes van paarden erop, inclusief haar eigen Corretje die nu verhuisd is naar een fijne ponyfarm. 



Dit is de voorkant en wat kleiner de achterkant



Wat een plezier om deze kleine tasjes te maken!



De kleur is in het echt heel anders! Veel meer appelgroen, maar dat mag de pret niet drukken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten