zondag 29 december 2013

Feestdagen en dus niks gedaan

Wat een gezellige feestdagen zijn het geweest! Verwend met een heerlijke fles Chanel onder de boom.
Zoiets zit altijd in een mooi zakje met mooie lintjes. Ik bewaar ze gewoon!
Van een vorig cadeau heb ik het lintje ook bewaard.


 Je kan er niks mee, maar ze zijn gewoon mooi!

Ik heb mezelf ook nog een fijn boek cadeau gedaan. Altijd fijn op de bank zitten en plaatjes kijken. En nieuwe ideeën opdoen natuurlijk!















Deze mooie Zweedse kerstman en vrouw heb ik dus na de kerst nog in elkaar gezet. Ze zaten in een pakket van Husqvarna en ik vond ze zo leuk!
Ze zijn geborduurd op grijze vilt en daarop ook geappliceerd met rode vilt en teddy stof. Net een leuk dingetje voor tussendoor. Volgend jaar mogen ze de hele kerstperiode mooi staan.
Verder geen plannen om ook maar iets te doen. Ja, veel op Pinterest en andere leuke sites plaatjes kijken en inspiratie krijgen voor volgend jaar!
Ik wens al mijn lieve lezers een hele gezellige oudejaarsavond en veel creativiteit in 2014! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten