vrijdag 15 november 2013

Zoek de verschillen.

Zo aan de vooravond van weer een nieuw levensjaar, wil je de boel een beetje aan kant hebben. Wees eerlijk, dat wil je allemaal! Toen ik vanmiddag met een frisse blik naar mijn fijne kamertje keek, werd ik niet echt blij. Wat een bende! Gewoon belachelijk. Aan de slag gegaan en binnen no time zag het er veel beter uit. Nog even de Swiffer eroverheen en klaar.  Zie hieronder de voor en na foto's :)




Hier een blik op mijn stofvoorraad.





















En dit is mijn werktafel, voor en na.




En dan nog mij bureau. Er is nu weer aan te werken!



Als je goed kijkt zie je op de rotzooi foto de kerstman liggen met een ander pakje aan.
Ook heel leuk geworden. Moet nog wel even het vlieseline verwijderen rondom. Je ziet onder aan de schoenen nog een randje wit zitten. Dat hoort daar natuurlijk niet. Gelukkig makkelijk weg te spoelen.



Deze week ook nog leer gekocht voor de eindtas. Langzaam maar zeker begin ik er tegenop te zien. Jammer hoor, maar dan maar goed leer kopen zodat het een leuke tas wordt. Ik vond dit lila/paarse leer wel mooi en het past ook nog goed bij de uitgekozen persoon :((((. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten