dinsdag 19 november 2013

Vroeg uit de veren, buit vergaren.

Wat heb ik een leuke verjaardag gehad! Mooie cadeaus van gezin en familie gekregen en heel veel berichtjes op mijn telefoon en via Facebook. Echt jarig! Gisteravond lekker gegeten in Amsterdam en omdat we niet zo laat thuis waren, was ik vanochtend helemaal uitgeslapen om naar de Stoffenbeurs in Leiden te gaan. Het is echt al heel lang geleden dat ik was geweest. Eigenlijk had ik niks nodig, maar het was zo lekker in de buurt...
Ja, en dan kom je altijd wel iets tegen dat je niet kunt laten liggen: mooie voeringsstoffen voor in mijn tassen!
Heel fijn want die zou ik anders op internet besteld hebben.


 Het is wel een beetje jammer van de kleuren, die zijn in het echt veel en veel mooier.







Hier liep ik gewoon tegenaan, terwijl ik op de terugweg was! Mooie stevige canvas in hele mooie kleuren.
Verder heb ik nog wat stofjes gekocht om nog meer kerstmannen te maken.

Maar eerst maar eens een tas op commando verzinnen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten