vrijdag 11 oktober 2013

Eindelijk af (deel 2, geen vervolg)

Vandaag een tasje afgemaakt dat ik in Arnhem ben begonnen. Het heet een enveloppetas. Maar ik vond het model niet leuk en dan gaat het niet zo makkelijk om iets te maken. Weken, nee maanden heeft hij in mijn fijne kamertje gelegen. Volledig genegeerd.
Na de vakantie heb ik hem nog een keer meegenomen naar het Leerlokaal en mijn medecursisten verzekerden mij dat het best een leuk tasje was. Alleen een flapje aan de binnenkant vastzetten en een hengsel maken. Dan is hij klaar en verkoop je hem gauw, was hun idee.
En eindelijk kon ik gisteren en vandaag de energie vinden om hem af te maken. En hij is zo leuk geworden dat ik hem hou!


Het is een heel fijn maatje en er zitten lekker veel zakken in.
Hier zie je de binnenkant. Onder dat flapje zit nog een zak en in de tas zit nog een zak met rits in de voering.
Het enige jammere is dat ik er geen label aangemaakt heb. Gewoon vergeten. Maar het blijft toch een echt Ivy.



Ook nog even aan het borduren geweest voor een workshop bij Los Naaimachines. Leuke kersthartjes. Je kan er iets in doen en dat in de boom hangen of wat je maar leuk vind. Ik had die rood/witte al gemaakt (zie een paar berichten geleden) maar ik vond hem ook wel leuk in een andere kleurencombi.


Al met al lekker bezig. Nu mag ik weer even een spelletje van mezelf gaan spelen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten