vrijdag 18 oktober 2013

Blij met een papiertje

Vanmorgen met mijn lieve moeder naar een hobbywinkel geweest. Zo nu en dan is het zo leuk om lekker te struinen tussen al die leuke spulletjes. Moederlief kijkt naar materiaal om kaarten te maken, haar grote hobby. Maar samen zijn we gek op papier. In alle vormen en maten, kleuren en diktes.
Vroeger ging ik als klein kind met mijn moeder naar een kantoorboekhandel op zaterdagmorgen en dan konden we daar heel lang rondkijken en voelen!
Ik was in de hobbywinkel op zoek naar een bepaald handig mesje. En in mijn zoektocht kwam ik stoer bruin papier tegen. En toen viel er een kwartje in mijn hoofd:  Dit ga ik gebruiken als prijskaartjes aan mijn tassen!
Nu gebruik ik nog zo'n lelijke ridderspoortang met witte kaartjes eraan. Deze nieuwe vorm is veel mooier.
Dus ik ben helemaal in de gloria met een papiertje! Vanmiddag ga ik lekker ponsen.
Ik wil ook nog even mijn nieuwe kaartjes laten zien. In die vorige zat een storende fout. Maar nu is dat rechtgezet en ook mijn Facebookpage staat erbij. Zo leuk om nog wat 'likes' erbij te krijgen.
www.facebook.com/ivywebshop.
Kijk maar eens hoe leuk al mijn tasjes daarop uitkomen.
Dan zie je ook hoeveel mensen mijn beugelbeurs geliked hebben.

Daarom nog maar wat beugels besteld bij Sabineke.
Lekker snel geleverd, dus ik kan weer lekker aan de gang.

Vandaag niet, ik heb meer zin om gewoon lekker op mijn computer te kijken naar mooie dingen.

En dankzij lieve Angelique heb ik weer wat om naar te kijken! Gisteren zijn we met lieve Marina bij haar geweest om lekker te kletsen over borduren, waar we alle drie op een andere manier mee bezig zijn. Toch bindt het plezier in borduren ons .
Angelique weet altijd leuke sites te vinden op internet, waar heel veel te bekijken en te leren valt. Heel fijn!
En Marina borduurt in haar Atelier Madelief op bestelling.

Wat een rijkdom om zulke lieve mensen om je heen te hebben!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten