donderdag 12 september 2013

We zijn weer begonnen!

Wat is het toch leuk om weer bezig te zijn. Door omstandigheden en de vakantietijd heb ik een tijdje niks kunnen doen, maar ik krijg weer zin!
Vanmorgen wat schatten verzameld op de Rijneke Boulevard in Zoeterwoude Rijndijk. Heerlijk om te snuffelen bij Xenos en de Action. Je vindt altijd wel wat. Hele fijne voorraadbakken, notitieboekjes die misschien wel een mooi leren jasje krijgen en bij de Kwantum fijne stofjes!


Die met die mooie Chevronstrepen is een gordijn! Maar ik vond het zo'n mooi stofje voor een voering in een tas, dat ik hem gewoon genomen heb.
En dat lichte groen kan ik ook nog wel eens gebruiken.

Vorige week nog een ander stofje van internet gehaald. Zo leuk, allemaal oude blikken. geen idee wat ik er mee moet, maar tè leuk om te laten gaan.


Ja, leuk allemaal zul je wel denken, wat heb je dan gemaakt? iPhone hoesjes! Maar nog niet van leer maar van dikke vilt. Ook heel fijn om mee te werken. Ik vond dat zigeunerinnetje zo lief eruitzien. en het is best lang geleden dat ik mijn Hotfix heb gebruikt. Maar hij doet het nog prima.


Beste leuk geworden en ik denk dat ze maar op de website moeten. 

Bij de opleiding zijn we nu bezig met klein lederwaren en dan maken we een agenda omslag en een portemonnee. Daarom ook die notitieblokjes. Daar wil ik ook wat mee gaan doen. Maar ik heb nog van voor de vakantie een tasje dat niet af is. Ik vind het zelf niet zo mooi geworden (het is nog niet af) en had eigenlijk besloten om het niet af te maken. Maar mijn lieve medeleerlingen hebben me overtuigd om het toch af te maken.

Het slot moet er nog in en er moet nog een riem aan gemaakt worden. Het leer is heel mooi oranje maar ik vind het een beetje een lomp  tasje. Ach, misschien als het helemaal klaar is vind ik hem zo leuk dat ik hem zelf houd. Wie zal het zeggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten