woensdag 18 september 2013

Nu al bezig voor kerst.

Je kunt maar beter voorbereid zijn en bijtijds beginnen. En dat is wat ik nu dus aan het doen ben. In november of december ga ik een leuke  borduurworkshop geven bij Los Naaimachines in Leimuiden. En dat is dan met een kerst thema.
Ik geef nog meer workshops maar die heb ik al vaker gegeven en die hoef ik niet zo ver van  te voren voor te bereiden.
Het wordt een heel leuk projectje, nadat ik een ander idee uit mijn hoofd gezet had. Grappig hoe er dan binnen de kortste keren een nieuw idee tevoorschijn komt. Ik denk dat het zo heeft moeten zijn...


Je borduurt twee keer het hartje, maar gespiegeld. en die delen naai je dan weer aan elkaar met een lintje ertussen.  Het lijkt gevlochten maar het is de applicatie techniek.
Ik ga het in vilt maken, maar je kan het van allerlei stofjes maken. Zelfs van leer!
Leuk om wat slingers in te proppen en hop, de boom in.

Deze week in Arnhem de agenda omslag van leer afgemaakt. Best leuk geworden. voor een eerste keer zitten er natuurlijk fouten in maar ik ga er zeker nog eentje maken. Dan met rechte hoeken want dat is eigenlijk het lastigst van alles, om die netjes gestikt te krijgen! En waarom ik dan juist de eerste keer een afstekende kleur uitkies, ik weet het niet :)



Als ik als vulling alleen blanco papier kan vinden, ga ik hem gebruiken als inspiratieboekje. Misschien gewoon bij de Hema

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten