donderdag 6 juni 2013

Uit de steigers.

Maandag meteen de driehoekige tas afgemaakt bij het Leerlokaal. Hij is helemaal naar mijn zin geworden en ik twijfel of ik hem zal verkopen of toch maar zelf houd.
Hij was best lastig om in elkaar te krijgen en dan heb ik altijd nog een voorbeeld... en hij is zo leuk dat ik me er heel goed mee kan vertonen :)

Ik denk dat ik hem gewoon op de de webshop zet en dan maar zie wat er van komt.


Het rode etuitje van het vorige bericht staan daar inmiddels ook op, net als deze. Van mooi crème leer met stoer borduursel. Eerst wilde de rits niet erg meewerken. Hij ging heel moeilijk open en dicht, maar de aanhouder wint en nu loopt de rits soepel. Dus hij mag weg!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten