zondag 7 april 2013

Nee, niet nog een hobby erbij!

Deze week behoorlijk veel geborduurd. Verschillende opdrachten om knikkerzakken, labeldoekjes en  handdoeken te borduren. Helemaal leuk want borduren vind ik echt heerlijk om te doen. Het proces van ontwerpen, kleurtjes erbij zoeken en dan kijken wat eruit komt is altijd interessant. Meestal laat mijn borduurmachine  (vriend Hus) me niet in de steek.

Lief roze labeldoekje voor een pasgeboren meisje! Lekker zachte minkystof en een lief katoentje aan de achterkant. Perfect kraamcadeau.
Deze knikkerzakken meteen gemaakt, want voor je het weet is het knikkerseizoen weer afgelopen :)
Gisteren kreeg mijn auto een verjaardagskaart, hoe gek wil je het hebben? Maar dat betekent dat ik mijn mooie Mini al weer een jaar heb. Wat is dat snel gegaan. Hij is nog steeds mijn vriend en brengt me overal waar ik maar heen wil. Ik zal hem deze week maar eens door de wasstraat halen, heeft ie wel verdiend...
Nu nog over die nieuwe hobby. Ik heb natuurlijk helemaal geen tijd voor nieuwe hobby's maar dit is toch echt tè leuk. Door te neuzen op Pinterest kom je heel veel leuke dingen tegen. Waaronder dus mooi oud papier en oude tekeningen.
Zoiets dus, oude enveloppen, oude postkaarten, stempels noem het maar op. Ik weet echt nog niet wat ik ermee moet maar ik verzamel het en geniet ervan. Hoe mooi is zo'n birdie?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten