donderdag 21 maart 2013

Twee tassen voor de modeshow

Het is gelukt om de gele tas voor de modeshow af te maken, maar vraag niet hoe! Wat een moeite heeft die tas gekost. Maar hij is wel heel leuk geworden.


En ik heb er heel veel van geleerd. Vooral volgorde was bij dit exemplaar heel belangrijk...

Op de foto is de kleur niet zo mooi als hij in het echt is, hij is veel geler!
Op de "voorkant" zit een mooie zak met rits met zo'n leuk hangertje eraan.


En op de "achterkant"zitten twee zakken.


Binnenin is hij uiteraard gevoerd en ook daar weer een zak met rits en een telefoonzakje. Vanavond ga ik hem showen!

Ook nog een leuke tas van postzakstof gemaakt. Eigenlijk vind ik de stof zonder dat rood, wit, blauw veel stoerder. Want dan komt het borduursel ook veel mooier uit. Ik neem hem vanavond mee en zie wel wat er gebeurt.


De voering is rood/wit geblokt en hij sluit met een magneet. Erin ook weer een zak met rits en telefoonzakje.
En in de achterkant ook een handige zak met rits. En als niemand hem wil hebben vanavond, heb ik er al een koper voor! Tjonge het wordt steeds leuker, tassies maken :)


Vandaag met lieve Pien naar Den Bosch geweest naar een creabeurs. Het was een hele fijne dag, het was niet megadruk en dus konden we overal goed kijken. Wat leuke stempels gekocht om labels mee op te pimpen. Ik hoop dat wat ik in mijn hoofd heb daarvoor er ook zo leuk uitkomt...


Nog wat goedkoop dubbelzijdig tape gescoord en heel veel leuke ideeën opgedaan. Al met al een hele goeie dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten