dinsdag 26 maart 2013

Machinaal borduren is niet geheel ongevaarlijk

Vandaag had ik een ongelukje met vriend Hus. We waren samen lekker bezig rompertjes te borduren toen ik het rompertje even goed wilde leggen. Het is best lastig onder de machine te krijgen zo'n ding en tijdens het borduren wil de rest van de romper nog wel eens onder de naald kruipen.
Normaal gesproken zet ik de machine even uit en dan trek ik de boel weer goed. Deze keer niet gedaan...

Ik laat eerst even de rompertjes zien en dan het resultaat van mijn domme actie.


Ze zijn als ik goed ben geïnformeerd niet voor een tweeling :)


Je ziet het goed, in mijn vinger genaaid en nagel eraf gerukt! Deed best pijn want onder mijn mooie nepnagel zat een hele lange eigen nagel. Au!
Maar ik neem het vriend Hus niet kwalijk, het was volledig mijn eigen schuld.
Hij staat al weer lekker te ratelen naast me. Mooi tassie van postzakstof borduren!

Ik ben ook nog een tasje van Fatboy stof aan het maken. Helemaal leuk. Paars met wit leer, op verzoek. Ach, ik ben niet zo moeilijk..
Verder nog een experiment onderweg met laptopvoering. Ik wil proberen daar leuke portemonnees mee te maken. en dan natuurlijk geborduurd! Ik heb een meter gekocht bij het Leerlokaal, dus ik kan een paar keer misknippen! Omdat ik nu in de avond op mijn fijne kamertje dit zit te vertellen, kan ik er geen goede foto van bijvoegen. Ietsie te donker. Maar resultaat volgt als (bijna) altijd! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten