vrijdag 15 maart 2013

In vol bedrijf!

Je hoeft dus niet meer op de site te gaan voor die tas uit het vorige bericht, want hij is al verkocht. Zo snel ben ik nog nooit een tas kwijtgeraakt. Hij hing nog maar net bij Flinth damesmode in Nieuwkoop en hup, verkocht! Leuk hoor.
Deze week probeer ik een leren tas af te maken, zodat ik hem bij de modeshow op 21 maart bij Flinth kan dragen. Gaat vast lukken.
Verder deze week een tas in opdracht afgeleverd en meteen weer een nieuwe opdracht binnen! Gelukkig kan ik mijn tassen nu op een professionele manier maken want vriend schalmmachine is gearriveerd. Mijn fijne kamertje weer helemaal op zijn kop om het allemaal te laten passen, maar het staat geweldig en voor mijn gevoel heb ik niet minder ruimte.


Het past allemaal heel mooi naast elkaar. En de rest ziet er ook best netjes uit...



Je kan vriend Hus druk aan het borduren zien. Na een kleine borduuropdrachtje is hij nu bezig om weer zo'n leuke postzaktas met borduursel te maken. Is al verkocht. Misschien zou ik er een zaakje mee moeten beginnen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten