woensdag 30 januari 2013

Geen werkruimte, wel machines!

Gisteren met mijn lieve baas Nico naar Amsterdam gereden om voor een schalmmachine te gaan kijken. Nou ja, om er een te gaan kopen. Ze hadden bij Andrevo namelijk maar één machine.

De Global SK-111. Maar dan wel op een kleinere tafel, want ik houd geen werkruimte over met al die grote machines!
Het is wel een hele fijne die heel weinig geluid maakt en prachtig schalmt. Ik kan niet wachten tot hij in mijn fijne kamertje staat. Wel weer het één en ander verplaatsen en misschien wat wegdoen...






De grote tas van Olefin en leer is eindelijk af en ik ben best tevreden. Eigenlijk is het een hele stoere handige tas!


De binnenkant is ook prachtig met een mooie zak met rits en een rijtje zakjes aan de andere kant.



En zo'n leren detail aan de zijkant, voor de draagriem is toch wel heel mooi.


Gauw in de webshop zetten! En dan door met hot volgende project. Deze keer met donkergroene suède. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten