zondag 11 november 2012

Nog meer kerstleukigheid

Het is geen woord, ik weet het, kerstleukigheid, maar ik kon even niets anders ervoor verzinnen.  Deze kerstsok of kerstlaars is zo leuk gelukt. Dus nu zit ik lekker die stinksokken te borduren. Ik borduur ze op jute vandaar de stank.
Maar wel heel authentiek! Op de foto heeft hij nog geen glimmertjes maar die doe ik er ook nog op. Kom ik ook eens van die hotfix steentjes af...

En dan meteen weer op de webshop zetten. En nog wat ervan meenemen naar de kerstmarkt in Amsterdam op 1 december in de Javastraat. 


Deze jongens moeten nog drogen tot die tijd. Mooie ijspegels en nog maar een kerstboom. Je weet maar nooit

Gisteren bij de kringloopwinkel nog een leren jas gescoord! Voor heel weinig een mooi stuk leer. Al is het alleen maar om te oefenen op mijn nieuwe vriend die volgende week hopelijk komt! Ik kan niet wachten.

Wat ik net zag is ook heeeel leuk. Bijna 15.000 hits op mijn blog! In anderhalf jaar is dat toch gemiddeld bijna 1000 bezoekers per maand! Dank aan al mijn trouwe lezeressen (ik neem aan dat het meestal dames zijn) en welkom aan nog veel meer liefhebbers van creatief bezig zijn met stof en leer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten