woensdag 7 november 2012

Kijken, kijken en natuurlijk kopen.

Vanmorgen met mijn lieve baas naar Amsterdam geweest om te kijken naar een leernaaimachine. Ja, je leest het goed, kijken naar een machine. Maar ja, zo ging het ook een paar maanden geleden toen ik ging kijken voor een auto. Kwam ik ook thuis met een vooruitzicht van binnenkort een nieuwe Mini.
Ik ging dus kijken voor een Pfaff, omdat ik daar in Arnhem het meest mee naai. Maar uiteindelijk is het een Global geworden. Een echt industrieel beest!
Dit plaatje is niet helemaal scherp, maar ik kon niks anders vinden waar hij in volle glorie opstaat. Dus met tafel en aanschuiftafel. Ook nog een ritsvoetje, een geleider en een lampje erbij en ik ben helemaal compleet en in de gloria!
Wat zal dat fijn zijn om thuis met leer te werken en ook met gemak door dikke stof te naaien!
Want gisteren twee tassen afgemaakt en de postzak tas was op sommige plekken echt tè dik om netjes doorheen te gaan met mijn Bernina.
Tassies zijn wel weer heel leuk geworden.


Ik heb de holnieten ontdekt! Dat geeft toch zo een professionele uitstraling. En het is ook snel en netjes. De grijze tas is gemaakt van Olefin, materiaal dat eigenlijk voor buitenstoffering wordt gebruikt. Ik vind het mooi genoeg voor een tas.

Nu ga ik weer verder met mijn fijne kamertje te reorganiseren. Volgende week moet mijn machine wel passen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten