woensdag 28 november 2012

Druk in de voorbereiding

Na een slecht weekend druk bezig met voorbereiden op aankomende markten. Het weekend was op zich wel leuk met een aantal gezellige verjaardagen maar ik heb mijn nieuwe machine al een soort kapot gemaakt! Hoe is het mogelijk dat zo'n zwaar ding het nu al niet meer doet? Het is gewoon belachelijk maar ik probeerde een kussen door de midden te stikken, toen de stof vast kwam te zitten tussen de naald en het voetje. Heel de steekplaat scheef! Ik heb nog geprobeerd om het zelf op te lossen maar dat is niet gelukt. Nu komt mijn lieve baas hopelijk gauw even kijken bij de patient!

Dus dan maar borduren. Er zitten drie markten aan te komen en ik wil graag wat leuke kerstversieringen maken om te verkopen.
Vandaag stonden allebei mijn borduurvrienden de snorren!


Vriend Brother is al heel lang niet gebruikt maar hij deed het nog prima. Hoe ik er ooit over gedacht heb om deze machine te verkopen!
En wat heb ik dan zoal gemaakt: Nog wat kerstlaarsjes op jute, want manlief gaat het weekend naar Engeland en heeft mijn voorraad opgekocht om daar uit te delen. En ook nog kerstpaardjes of zweedse Dala paardjes. zo schattig!

 En ook zo leuk om te doen. Heel simpel met heel leuk effect. Als ik ze niet verkoop hang ik ze gewoon in mijn eigen boom. Ik kwam een leeg lijstje tegen en heb toen nog even dit dingetje gemaakt. Altijd leuk om neer te zetten in deze gezellige tijden.


Op 8 december sta ik op de kerstmarkt in de Noordhoek in Noorden, op 14 december in Boskoop aan de Boezemlaan en op 16 december op de kerstmarkt in de Vlinder in Ter Aar.


Wat ik vorige week nog wel samen de nieuwe machine heb gemaakt is deze tas. Voor de oplettende lezers zal hij bekend voorkomen. Ik heb hem al eens eerder gemaakt en aan een lieve mevrouw in Zwitserland verkocht. Ik vond hem echter zo leuk, dus gewoon nog een keer gemaakt. Het was deze keer wel makkelijker om die hele dikke naden te naaien. Hopelijk is mijn nieuwste vriend snel weer gemaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten