vrijdag 2 november 2012

3 tassen en kerstboomhangers

Ik ben dus gewoon met drie tassen tegelijk bezig! Eentje uiteraard in Arnhem (Het Leerlokaal). Dat wordt een bordeauxrode shopper, met stomme verplichte zakken :(
Ik snap best dat je bepaalde technieken moet oefenen, maar die zakken zijn echt jammer. Binnenkort laat ik het wel zien. Nu is alleen het leer gesneden.
Dan een postzaktas in opdracht. Wel een leuk model, gebaseerd op een ouderwetse pukkel! Degenen die voor 1970 geboren zijn weten precies wat ik bedoel en anders hier een plaatje. Bedankt Google.

En dan ben ik ook nog steeds bezig met de tas van Olefin in opdracht. Gelukkig is hij voor een goede vriendin, want het duurt wel lang voordat ik ermee klaar ben. Het grootste probleem is het ijzerwerk. Elke keer verzin ik weer wat anders om eraan te doen, maar dan moet ik tot maandag wachten tot ik het kan kopen!

Eigenlijk ligt er nog een tas te wachten om af te maken, maar die kan wachten.
Die kan ik fijn afmaken als ik een leermachine heb.
Misschien ga ik volgende week al met mijn baas op pad om er eentje uit te zoeken. Dan begint de grote interne verhuizing in mijn fijne kamertje, want dat ding zit op een tafel met een motor eronder. Iedereen me al wat langer volgt weet, dat mijn fijne kamertje niet echt groot is. Nou ja, dat zal ook wel weer goed komen.

En dan lekker bezig met voorbereiden voor kerstmarkten. Deze hangertjes zijn zo leuk om te maken! Als ik ff geen zin heb om al te diep na te denken, maak  ik zo'n hangertje! Het zijn gewoon platte kerstballen.


Een paar moet ik weer even plat maken, die hebben een beetje dwars gezeten.
Zie de kerstboom vooraan :)
Het zal best leuk staan in mijn kraampjes. Al die leuke hangertjes in een boompje. Of ergens anders...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten