vrijdag 26 oktober 2012

Vouw je maar een mandje

Wat een lastige week is dit geweest. Genoeg tijd om zes tassen te maken en uiteindelijk alleen maar in Arnhem mijn tas afgemaakt.

 Daar ben ik wel tevreden over. Kijk hoe echt die zijkant!

 Maar een gave weekendtas van Olefin en een tas voor lieve Ilse van Olefin willen maar niks worden. Niet de goede fournituren, stof die smelt, patronen die opeens niet meer aansluiten. Drama!  Ik mag ook nog een tas van postzakken maken...
Volgende week maar eens in de herkansing.

Hieronder foto's van het cutwork project, als je er een kaarsje in brand in het donker. Tja, het is wat lastig om te zien maar het doet het wel. In het echt is het heel leuk.
Gelukkig ga in ook nog met andere materialen werken tijdens de workshop.
De workshop van de vier techniekentas is deze donderdag afgesloten met groot succes. De dames waren allemaal erg in hun nopjes met het eindresultaat.  Zo leuk die positieve feedback. en de meeste dames komen ook weer terug.



En dan is het vrijdag. Vanavond is het weer Halloween in de buurt. Dit jaar niet eens puf om zakjes zoals de andere jaren te maken. Grote dochter heeft een griezelverhaal geschreven en buurvrouw Carla heeft het allemaal onder controle. Helaas kan ik er ook niet bij zijn omdat we naar de avondwake van een goede kennis gaan. Ietsie belangrijker dan een snoepfeestje. Maar helpt niet mee voor een fin gevoel.

En vanmiddag mag ik op school van jongste dochter helpen bij het crea-uur. Vorige keer met de kids een mandje van verknipte Hitkranten gemaakt en deze keer mocht ik weer meedoen.
Dus toch nog iets gemaakt deze week. Een heel klein mandje. Ik had geen zin in een grote...


Hopelijk de volgende keer een vrolijker bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten