vrijdag 19 oktober 2012

Heerlijk herfstvakantie

Wat is het toch heerlijk als het vakantie is. Geen gehaast en niet op de tijd letten. De kinderen vermaken zich ook altijd heel goed. Ze zijn lekker thuis of bij vrienden. Vandaag komt schoondochter voor een filmmarathon met oudste dochter. Zoon rijdt stoer rond op zijn scooter. Jongste dochter heeft heel veel tijd doorgebracht bij haar paardje.

Sinds een week mag ze Cor eindelijk haar eigen paardje noemen. Het is een grappig beestje dat in de buurt staat. Elke dag gaat ze trouw naar hem toe om hem eten te geven en even lekker te rijden. Zo leuk om te zien. En of ik ook een paardendekentje voor hem wilde maken. Er hangen er wel een stuk of 6 maar een persoonlijke is altijd leuker...












Deze week weer een postzaktas in elkaar gezet. Ja, deze heb ik al eens gemaakt, maar model Christa is populair. Ik heb nog een opdracht voor dit model. Wel jammer dat het steeds moeilijker wordt om aan de zakken te komen. 





Maar daar hebben we gelukkig Marktplaats voor. Op datzelfde Marktplaats deze week een naaimachine verkocht. Ik wil graag een professionele leermachine kopen en op deze manier kan ik een een beetje extra geld verdienen. Het was mijn coverlockmachine. Zo'n t-shirt machine die mooie stiksels maakt aan de rand van shirts. Het was nooit echt mijn vriend dus ik zal hem niet echt missen. En nu komt de leermachine iets sneller in de buurt!

Vorige week naar het eerste concert van Symphonica in Rosso met Doe Maar geweest. 
Toen ik op de middelbare school zat waren ze ontzettende populair, maar ik vond ze niet echt bijzonder. Ik was meer van de Specials en andere Ska-bandjes. 
Maar samen met lieve Lien, haar broer en nog een gezellige mevrouw gingen we naar het concert. 
Het was een leuk concert, niet echt veel contact met het publiek van de mannen maar toch leuk jeugdsentiment!
En Ernst Jansz vond ik altijd de leukste, dat was hij nog steeds.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten