donderdag 9 augustus 2012

Uithalen en opnieuw beginnen

Ik ben een tijdje lekker lui geweest en heb zowat niks gemaakt. Lekker naar pretparken geweest met de meiden en verder niet veel.
Deze week is onze jongste op paardenkamp waar ze ook haar verjaardag heeft gevierd. Helaas was het allemaal een beetje te veel voor haar en wilde ze 's avonds thuis slapen. Eigenlijk vond ik dat niet goed maar ze huilde zo hartverscheurend, dat ik haar toch maar ben gaan halen. De volgende ochtend heb ik haar weer weggebracht en ze beloofde dat ze de rest van de week daar zal blijven. Voorlopig hoor ik niks dus het zal wel goed gaan.

Op manege de Vosseburch zetten ze haar in het zonnetje vanwege haar verjaardag!

Deze week maar weer eens een tas in elkaar gezet. Beetje afgekeken van een tas van oudste dochter, maar verder helemaal origineel. Lekkere tas als je een weekendje weggaat! Uiteraard staat mijn nieuwe vriend op de website bij de tassen.





Zo ziet de binnenkant eruit en dit zijn de postzegels op de voorkant.










Voor lieve Lien een doekje geborduurd voor een nieuw neefje. Altijd leuk om even tussendoor te doen. Alleen moest ik het ding een paar keer uithalen en daar word je niet vrolijk van als je met een zaagsteek hebt zitten stikken...
Het volgende project is ook al weer in de maak. Een klein rugzakje in die patchwork stof. Anders kom ik daar ook niet meer vanaf...
En morgen komt lieve Christa met een idee voor een tas die ze heeft gezien. Of ik die ook in postzakstof kan maken. Leuk zulke opdrachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten