maandag 27 augustus 2012

Heftig weekend

Afgelopen weekend was behoorlijk druk en gezellig. Op vrijdag en zaterdag mocht ik samen met mijn baas machines demonstreren in Nieuwkoop. Daar was de jaarlijkse tentoonstelling van de Kopspelden quiltdames .
Prachtige quilts in allerlei stijlen en maten. Ik heb daar vooral machinaal zitten borduren, dus daar ben ik even  klaar mee. Borduren is echt leuk, maar de hele dag...
Wel leuk om sceptische dames een beetje te overtuigen dat quilten met de machine geen doodzonde is. Het is geen kwestie meer van of met de hand of met de machine. Het is gewoon en én.


Ook nog op de mooie Sashiko machine zitten naaien. Deze machine maakt een echte pitsteek en dat is natuurlijk prachtig om je quilt mee door te pitten.

En de dames laten zien hoe je moet meanderen, dat is zo leuk om te doen als je eenmaal de slag te pakken hebt.



Op woensdag en vrijdagavond ben ik met de meiden naar Langeraar naar de feesttent geweest voor een gezellige avond. En gezellig was het! Vooral vrijdag was geweldig met de coverband Vangrail.
Wat zijn die jongens goed!
Maar manlief vond het toch geen goed idee om ze te boeken voor als we volgend jaar 17,5 jaar getrouwd zijn. Snap ik niks van...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten