woensdag 18 juli 2012

Of ik iets in te halen heb...

Sinds ik uit mijn dalletje ben gekropen, ben ik niet meer te stuiten. De groene tas van Fatboy stof  is af en helemaal in de smaak gevallen. Altijd leuk!
Meteen ook maar deze foto op mijn Facebook pagina gezet. Wie weet wie er ook zo'n leuke tas wil. Je kunt je eigen kleur en letter/symbool kiezen. Dus eigenlijk wordt het een beetje je zelfontworpen tas!

Voor lieve Lynn bezig geweest met de Fatboy hoes. Gelukkig was dit niet zo'n hele grote tweepersoons Fatboy want anders was het nog onhandiger geweest om daar een hoes omheen te maken. 
Eerst heb ik van pitjeskatoen de voor-en achterkant geknipt als binnenkant. Toen dikke fiberfill op maat en ten slotte de lipjes stof die ik ook nog eens verstevigd heb. Hij komt in een kinderkamer en dan moet hij tegen een stootje kunnen.
Toen de drie lagen als een quilt aan elkaar gemaakt met veiligheidsspelden rondom. Rondom de monden gestikt voor een beetje volume.  Dit verder als één laag stof behandeld. Alle lagen op elkaar gespeld en vastgenaaid. Onderin klittenband en klaar was Clara!
Ik ben zo benieuwd naar de reactie van Lynn!
Met de stof die over was nog twee kussentjes gemaakt. Zo is het een leuk setje voor haar nieuwe kamer geworden.

En toen kwam neef Hans nog langs met een te lange spijkerbroek. Hoe dat nou mogelijk is voor een man met zulke lange benen! Maar zijn broek moet maar even tot morgen wachten om korter gemaakt te worden. Ik heb ff genoeg gedaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten