dinsdag 3 juli 2012

Geen naailes!

Ook voor naailes heeft de vakantie toegeslagen! Vanavond dus niet naar Boskoop, lekker kletsen en een beetje naaien en tekenen. Dan zal ik mijn broek toch thuis af moeten maken. Geen probleem , ik heb hem pas 3 keer eerder gemaakt. Dat het je met een eigen patroon.
Ik kan ook lekker verdergaan met mijn tassenstof.


Het is net of ik een quilt aan het maken ben, al die stofjes aan elkaar zetten. Misschien ga ik er nog wel wat overheen borduren! Er zitten wel geborduurde stukjes tussen als je goed kijkt.
De machine is lekker bezig op het moment dat ik dit schrijf.

De voering en de ringen die ik ervoor ga gebruiken zijn ook binnen, dus binnenkort resultaat!








Afgelopen vrijdag op de braderie/jaarmarkt/zomermarkt gestaan in Nieuwveen. Veel kijkers maar geen kopers. Ik moet mijn strategie toch maar eens gaan wijzigen, want dit schiet niet op. Wel veel folders uitgedeeld dus misschien heeft dat nog resultaat. Het was wel gezellig. Helaas was lieve Ilse ziek, maar grote dochter heeft me 's ochtends geholpen en 's middags kwam lieve Lien bij me zitten.


Het ziet er weer heel leuk uit!

Zaterdagavond met vele goede vrienden de barbecue ingewijd. We hadden hem net voor grote dochters' verjaardag, maar toen waren we niet zeker van het weer. Er kwam toen heel veel commentaar van de gasten dat we niet gingen barbecueën, dus alsnog maar een gezellige avond georganiseerd. En gezellig was het!


Het weer hielp niet erg mee, maar gelukkig was daar lieve Ton met een gigantisch zeil dat over de hele tuin paste en zo zaten we allemaal lekker droog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten