dinsdag 5 juni 2012

zoek de verschillen

Twee weken achter elkaar op een markt gestaan, daar leer je een hoop van. Belangrijkste is dat je niet naast een rommelmarkt gaat staan, want dan vindt iedereen je spullen erg leuk maar veel te duur!
Geeft niks, de reacties overal waren al erg leuk en wellicht een paar potentiƫle klanten.
Dit was in Noordwijk op het Vuurtorenplein.
Dit was in Aarlanderveen op het kerkplein.

Ja, misschien verkoop ik die quilt ook nog wel eens. Maar hij is ook meteen een mooie achtergrond.

Verder lekker aan het naaien geweest. Broek van naailes is klaar en helemaal naar mijn zin. Mooie schoentjes eronder gekocht en een leuk shirt. Voor de foto heb ik me niet echt opgedirkt, het gaat nu om de broek.
De schoenen kun je een beetje zien, heel leuk met strikken aan de achterkant en natuurlijk een mooie sleehak.

Nog een keer zoek de verschillen! Ik kreeg heel veel leuk reacties op het buideltje in Londenstof, dus heb ik er nog maar eentje gemaakt in Landkaarstof.
Natuurlijk ook weer verkrijgbaar in de webshop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten