maandag 11 juni 2012

Tassen en petten!

Het is alleen maar tassen wat de klok slaat, de laatste tijd. Helemaal niet erg want dat vind ik geweldig om te doen. Het geeft alleen zo'n bende...
Voor een oud idee waar ik opeens verder mee moest, heb ik een aanslag gedaan op mijn lapjesbak. De kleine lapjes, ik heb ook nog bakken met grote lappen.

Die lapjes heb ik allemaal gesneden in drie verschillende breedtes.

En die stroken weer aan elkaar gezet. Daartussen geborduurde stroken.
Met gevolg dat mijn hele fijne kamertje vol ligt met stroken en lapjes. Normaal is het al bijna niet mogelijk om je kont hier te keren, nu is het alleen mogelijk met hele grote stappen binnen te komen en te gaan zitten. Ach, het went en als deze bevlieging over is, ruim ik de boel weer lekker op!



Naast dit nieuwe/oude project ben ik nog bezig met een tas voor lieve Sonja. Een rode van Fatboy stof met het symbool van Prince erop. Ik had het ding helemaal in mijn hoofd maar dat bleek er  allemaal anders uit te zien in het echt. Dus moest ik weer wat dingetjes bijbestellen. Het wordt uiteindelijk een hele gave tas. Het duurt alleen wat langer. Zal Sonja maar even mailen...

En als ik klaar ben met deze tas, mag ik er nog twee maken! Eén postzaktas en één Londentas. Helemaal leuk!

Zoonlief vroeg gisteren of ik voor hem een pet kan veranderen. Hè, hoezo veranderen?
Nu blijkt het hip te zijn als je pet aan de achterkant open is en zo'n plastic stripje met gaatjes en nopjes heeft. Blijkt een pet die hij in Amerika gekocht heeft, dat niet te hebben. Heeft hij van een ander fout petje het stripje gesloopt en dat mag ik dan weer aan het goede petje zetten.
Fijn dat grenzeloze vertrouwen van je kinderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten