zondag 24 juni 2012

Ik hou zo van internet!


Waar zouden we zijn zonder internet? Soms probeer ik het me nog voor te stellen. Of te herinneren hoe het was toen we nog niet alles via internet deden. Ik vind het moeilijk. Het is namelijk niet meer weg te denken uit mijn leven. En dankzij internet staat er hier (klik op hier) een heel leuk artikel op de Telegraaf site op de afdeling Vrouw over mij. Daardoor hebben heel veel mensen mijn webshop en blog gezien. Zo leuk! En dan de reacties op Facebook!
Het was al met al een hele leuke week. Op woensdag zijn manlief en ik met de boot naar Engeland gevaren voor het Bruce Springsteen concert in Sunderland. Dat was helemaal geweldig. We stonden echt dichtbij en wat kan die man nog een show geven ondanks dat hij 62(!) is.


Jammer dat mijn iPhone niet zulke goede foto's maakt maar je ziet wel wat een plezier hij had!

De volgende dag hebben we gewinkeld in een gigantisch winkelcentrum in Gateshead. Wat een berg winkels bij elkaar! Voor grote zoon een Engeland t-shirt gekocht. Misschien helpt het vanavond...
Manlief heeft de Engelse vlag gekocht, dus zij zijn er klaar voor.

In een Frans restaurantje heerlijk geluncht met allemaal kleine hapjes en een drankje. Manlief die een broodje voor me smeert. Het leven is zo goed!
En stel je voor dat ik naar huis ga zonder in een boekwinkel te zijn geweest. Dat is onmogelijk, dus bij de ingang van de boekwinkel hebben manlief en ik elkaar gegroet en zijn allebei een kant op gegaan. Heerlijk gesnuffeld bij de spannende boeken afdeling en uiteraard bij de hobbyboeken. Heb ik er toch weer drie gescoord.
Ik kan zo onderhand een extra plank maken voor al die boeken. Het is een aparte verzameling geworden.

En dan nog iets zo schattigs! We waren deze week bij een vriendin en daar was iemand met een heel schattig hondje. Nou ben ik zo allergisch voor dieren als ik weet niet wat. dus ik aaide het beestje even (ik moest gewoon, hij was zo leuk) en toen ging ik meteen mijn handen wassen. Ik verontschuldigde me bij de mevrouw maar zij zei toen de magische woorden: "Met deze hond zul je geen last hebben"
En toen opeens was ik verkocht! Dus wie weet hebben we binnenkort een familielid van dit schatje!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten