vrijdag 13 april 2012

Vrijdag de dertiende, en hoe!

Vorige week was een goede vrijdag, want toen kreeg ik mijn mooie Mini Countryman. Deze vrijdag was ietsie minder. Eerst stond ik 's morgens al in een dikke naald. Niet echt lekker in je hiel. En later dacht ik even een vaas op te tillen met één hand. Nooit doen. Het kreng brak af en ik had een grote jaap in mijn wijsvinger!
Last week was a good Friday, because I could pick up my new Mini Countryman. This Friday wasn't as good. In the morning I stepped into a big needle. Not nice to have in your heel. Later I wanted to lift a vase with one hand. Never do that. The SOB broke and I had a big cut in my finger.

Gelukkig was er iemand om me te verbinden, maar later ben ik toch maar naar de dokter gegaan. Ja hoor, 3 hechtingen en een tetanus prik! Nu zit mij vinger weer in het verband maar echt lekker zit het niet.
Luckily there was somebody with me to bandage it, but later I went to the doctor. And I got three stitches and a Tetanus injection! Now the finger is wrapped up again but it doesn't feel good.
Typen gaat ook een stuk rotter met maar negen vingers.
Typing is also a lot harder with only nine fingers.

Wat dan weer wel leuk is, zijn de reacties zijn op Facebook.
A nice thing though, are the reactions on Facebook.

En morgen lekker naar Amersfoort met de meiden!
And tomorrow off to Amersfoort with the girls!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten