woensdag 25 april 2012

Kijk ff naar mijn website!

Oh, Hieke is zo lekker bezig! Wat wordt mijn webshop mooi!
Hele andere stijl maar wel veel meer mijn stijl.
Oh. how good Hieke has done! My webshop is becoming wonderful.
Completely different style, but more my style!


Er zit zomaar een week tussen twee berichten. Terwijl ik zat gedaan heb. Maar ik ben erg bezig geweest met de voorbereiding voor de markt op zondag a.s. in Oegstgeest. Ik wilde zo veel mogelijk doekjes geborduurd hebben.
All of a sudden there's a week between two posts. While I have been really busy preparing for the market on Sunday. I wanted to finish as many little clothes as possible.

Deze zijn ook leuk om als voorbeeld aan klanten te laten zien:
These are nice to show customersas an example  :

Detail:

Tussendoor ben ik ook nog bij de dokter geweest om de hechtingen uit mijn vinger te laten halen. Wat een opluchting. Ik kan weer gewoon naaien en typen!
In between I've been to the doctor to have the stitches removed from my finger. What a relief to be able to sew and type normally again!
En voor die vernieuwde webshop heb ik een leuk rugtasje gemaakt.
For the renewed webshop I've made a cute back bag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten