dinsdag 3 april 2012

Aan de boekhouding

In een heel ver verleden heb ik op kantoor gewerkt en daar moest ik dan boekhoud dipoloma's halen om in een hogere salarisschaal te komen (ja, ik was ambtenaar). Nu ik mijn eigen kleine zaakje heb moet ik weer die boekhouding doen. En dat valt nog niet mee. Maar ik had zo iets aardigs! Ik dacht dat ik een foutje had gevonden in een bepaalde factuur van Meervilt!. Dat bleek niet zo te zijn, maar ze reageerden zo aardig dat ik meteen maar een link op mijn blog en op mijn webshop heb gezet.
Long ago I used to work in an office and there I had to get bookkeeping diplomas to earn more money (I was a civil servant). Now that I have my own little business I have to do the books again and I find it rather difficult.But something nice happened! I thought I had found a mistake in an invoice of Meervilt! That wasn't the case but their reaction was so nice that I put a link to their website on my blog and webshop straight away.

Nu even laten zien waar ik dan die boekhouding voor nodig heb:)
Now let me show you why I need to do my books:)

Voor de markten ben ik bezig leuke spuugdoekjes te maken. Deze zijn heel leuk met een varken of een hert.
To sell on the markets I'm making sweet cloths for babies. I like these with a piggy or a deer.


Er ligt nog een stapeltje doekjes te wachten om geborduurd te worden.
This pile of cloths is waiting to be embroidered.


En dit heb ik van de week weer gescoord! Wat zal dat mooi staan op een tas. Ik heb er maar 4 dus moet een soort zuinig aan doen.
I found this last week. How great they will look on a bag. I've only got four so I have to use them wisely.





Op zondag avond zijn we naar de voorstelling geweest van Wicked. Dat was een leuk avondje uit met meisjes. Het is een leuk verhaaltje en de dames kunnen prachtig zingen. Dit in tegenstelling tot de heren. Sorry Jim, je bent geen musical zanger. Helaas hadden we Chantal Jansen niet als Glinda, maar Celine Purcell deed het ook heel goed. Erg grappig ook.
Willemijn Verkaik kan verschrikkelijk goed zingen. Wat een volume!
Sunday night we went to see Wicked in the theater. We had a lovely evening with girls. It's a nice story and the ladies can sing. Contrary to the men. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten