vrijdag 9 maart 2012

Wicked!

Hè, hè eindelijk is het er dan van gekomen en gaat het er van komen! Ik heb kaartjes voor de Musical Wicked. Vorig jaar wilden de meiden al gaan met een kortingsbon van het AD. Kwam er niet van en ik weet nu waarom: Deze week kreeg ik van Joop een korting van 50% op mijn kaartjes! Goed dat ik even gewacht heb. Op 1 april gaan we gezellig met nog twee leuke dames naar Scheveningen.
Ik heb er nu al zin in!

Niet zo veel zin vandaag om iets te maken, maar er komt altijd wel wat uit vriend Hus :)
Had nog een t-shirtje liggen in de maat van mijn lieve nichtje dus daar maar wat op geborduurd.

Als ik een workshop geef willen de dames graag precies namaken wat ik voorbereid heb dus voor de workshop 'tasje in tasje' (zie tutorial) maar even een tasje gemaakt in de stofjes uit de winkel.

De buitenkant is van stevige jeans en het binnentasje is van lieve bloemetjesstof.  Best leuk om te doen, maar je moet wel goed opletten want anders zit de hele boel op z'n kop! (ja, ik spreek uit ervaring)
Gisteravond gezellige avond bij Lieve Lien met de meiden van de borrelclub. Althans een sterk gekrompen uitvoering daarvan. Maar ja de griep heerst...
Kreeg ik van de moeder van Lien nog een leuk stofje. Ja, dáár moet ik wat mee doen!
Ik heb nog leuke patronen voor monsters...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten