vrijdag 23 maart 2012

Sloom gedoe

Ik ben niet erg snel als ik iets maak. Ik ben wel heel ongeduldig en daarom gebeurt het nog al eens dat ik iets niet afmaak. Vorige week die quilt afgemaakt, dat is al heel wat. maar nu is het officieel. Ik heb de hele morgen over een knikkerzak gedaan!
I am not very fast at making things. But I am very impatient so it happens a lot that I don't finish something. Last week I finished a quilt, that is quite something, buto now it's official. I have spent all morning on a marble bag!
Het is wel een goede zak geworden maar daar hoef je toch geen hele ochtend over te doen!
I turned out a good bag, but it shouldn't take all morning!
En vanmiddag heb ik er de hele middag over gedaan om voor Gijs een knikkerzak te maken. En nu heb ik alleen nog maar het borduursel. Mario moet erop en die had ik niet (niet te geloven, ik weet het).  Die moest ik zelf maken van een afbeelding en dan ben ik dus de hele middag bezig met één patroon!
An this afternoon I've spent completely to make one for Gijs. And all I have now is hte embroidery. He wants Mario on it and I haven't got that one (hard to believe, I know). So I had to make an embroidery from a picture. And that takes me all afternoon.
Gisteren alvast zitten voorbereiden voor de aankomende markten. Zo'n prijstang gekocht met plasticjes en labeltjes en prijzen maar. Nooit geweten dat zo'n tang een ridderspoortang heette...
Yesterday I have been preparing for the upcoming markets. Bought a tool for price tags.
Trouwens een hele tijd bezig geweest met stomme oortje tasjes. Of ear phone pouches. Leuk idee, maar de uitvoering lijkt weer nergens op.
Also have been making a little pouch to put your ear plug in. Nice idea, but it doesn't really look like anything.
Dit is een soort prototype om te zien hoe het er qua grootte uit gaat zien.
This is the prototyp to see how it is going to look.
Deze is aardig gelukt maar toen had ik weer geen bijpassende drukker :(
This one turned out not too bad, but then I didn't have a matching button :(
En als je dan zeikerig bent en er twee in een ring doet, gaat het helemaal verkeerd!
And when you are being frugal and put two in one hoop, things go wrong, of course!
En pas heel laat in de middag had ik er eentje  die gelukt is.
Really late in the afternoon, I had one finished.

Ik ga maar in de zon zitten, zoals iedereen als ik  radio 2 mag geloven. Lekker langzaam een bakkie koffie drinken.
I'm going to sit in the sun, like everybody if I can believe what they say on the radio. Have a cup of coffee real slow...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten