woensdag 7 maart 2012

Ik sta erop!

Zo leuk, ga meteen even kijken en kom dan terug:

http://www.rosaslollapalooza.blogspot.com/

Hoe cool is dat? En wat een leuk initiatief van die vrouwen! Nogmaals dank aan Rory en Sadie.

In een vorig bericht kon je lezen dat ik van die leuke stof had gevonden van een Gouden Boekje. En soms word je zo blij van toeval (bestaat niet, ik weet het). De stof moest namelijk verstevigd worden met een dikke vlies. In de beschrijving werkten ze met gewone dikke tussenvoering maar ik vond dat te dik. Zit ik van de week op internet een beetje te surfen naar verstevigingen en wat vind ik meteen?  Een dikke strijkbare versteviging! Net wat ik nodig had!
Zo zie je maar, als je iets echt nodig hebt, krijg je het ook. (ja ik geloof in The Secret!).
Dus gauw naar de winkel en H630 gehaald. Perfect spul om stof mee te verstevigen. Daar komen nog leuke mandjes van stof van!
Ik heb hier nog een vintage gordijn liggen...



Maar ik had het over de stof voor het Gouden Boekje. Dus die stof geknipt (en bijna verknipt) en verstevigd. En dan is dit eruit gekomen. Tè schattig voor woorden en die staan er dus ook niet in. Alleen de naam van mijn lieve nichtje.



Ik wilde in eerst instantie wel tekst op de bladzijden borduren, maar het verhaal in het boekje en het echte leesboekje wijken behoorlijk af en laat broerlief maar zweten op een origineel verhaal voor zijn dochter!



Hij krijgt het leesboekje er niet meteen bij.


De verdere uitvoering is wel net als de leesboekjes. Kijk maar naar die binnen- en achterkant.


Al met als errug leuk om te maken. Lekker makkelijk en snel, daar hou ik wel van tussendoor. Nu wordt het tijd voor iets waar ik over na moet denken.
Of niet haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten