vrijdag 30 maart 2012

Bijna pasen



Gisteravond in de paasstemming gekomen door het maken van een leuk paasstuk. Weer prima voorbereid door Heidi en Diana van Your Illusion is dit het resultaat.
I'm already in the mood for Easter with making this flower arrangement last night. Perfectly prepared by Heidi and Diana of Your Illusion.

Zo'n foto is maar een slechte weergave van de
werkelijkheid, want het is echt heel leuk geworden. Er zitten volgens mij meer dan 6 verschillende bloemen in, eierschalen, vogeltje op nestje en de glazen pot is helemaal leuk voor verder gebruik na Pasen. A photo is a lousy reflection of reality because it has turned out really nice. There are over 6 different kinds of flowers in it. Egg shells, birdy on her nest and the glass fower pot is still nice after Easter.
Vorige week had ik al een Gerbera opgepimpt op een gezellige promotie avond bij een keukenboer en toen mochten we een soort vilt gebruiken.
Last week I had already pimped a Gerbera (flower) while I was at a promotional evering of a kitchen seller. And then we could use this sort of felt.
Ik ben altijd gek op vreemde stofjes dus verder nagevraagd. Mocht ik vanmorgen gewoon stukken komen halen bij bloemenwinkel Your Illusion om mee te stoeien. Leuk hè!
Dus als ik straks geen zin meer heb om verder te gaan met mijn postzak opdracht, ga ik eens kijken wat ik met mijn schatten kan gaan doen.
I love strange and different materials so I asked about it. And this morning I went to the flower shop and got pieces from the felt to play with. Isn't that nice?
So if this afternoon I get tired of my post bag mission, I'll go see what I can do with my new treasures.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten