maandag 6 februari 2012

Walvis deel 2 en een gepimpte tas.

Soms is het zo lastig om een beetje pakkende titel voor een bericht te verzinnen.
Daarom nu maar gewoon waar ik het over ga hebben, geen verrassingen deze keer.

Eerst die walvis. Langzaam maar zeker komt er een beetje vorm in. Ik blijf maar schaven en veranderen. Maar gisteren kwam mijn kleine nichtje en die vond hem leuk. Voor zover een grietje van acht maanden dat aan kan geven. Ze gooide hem in ieder geval niet met een vies gezicht aan de kant...


Kom ik ook eens van die stof af, haha. Ik vind dat namelijk lelijk spul.

Ik heb er ook nog eentje geprobeerd met aan de andere kant een ander stofje. Helaas die kreeg ik niet gekeerd want de staart was een beetje te smal. Hij belandde dus in de prullenbak.

Ziet er zielig uit zo'n onopgevuld beest zonder flappers aan zijn staart uiteinde. Maar soms moet je keihard zijn en iets weggooien.


Maar deze week komt er waarschijnlijk nog een beest uit dat verkoopbaar is. Hou me in de gaten :)

Dan die tas: Al jaren gebruik ik voor naailes een tas die ik kreeg na een bestelling bij Omoda. Leuke tas van vilt. Precies goede maat, alleen dat logo. Dat stond me al tijden tegen.
En opeens wist ik het. Even bij mijn vrienden van  Urban Threads gekeken en toen aan de gang.

Natuurlijk moest het iets met naaien te maken hebben. Maar niet te truttig. Nou, dat is gelukt!
Tas gesloopt en aan de oude binnenkant geborduurd.


Vette tas toch weer? Sewing does Rock!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten