woensdag 11 januari 2012

We're back!

Hè hè daar zijn we weer. Na een vermoeiende reis naar Orlando (USA) ben ik weer terug in mijn fijne kamertje. Vol nieuwe ideeën voor het nieuwe jaar.
In Amerika natuurlijk geshopt voor dingetjes die je in Nederland niet zo snel kunt krijgen en een aardige buit moet ik zeggen:


Zo leuk, die minkystof die ik gebruik voor de labeldoekjes kun je daar gewoon per meter of beter per yard kopen! Ik heb me ingehouden en alleen rood en een leuke met walvissen meegenomen, maar als ik gewild had...

Die breinaalden is ook absurd, zo groot. Net als alles daar groot is natuurlijk. Zie je dat potlood ernaast? Dat is om aan te geven hoe groot die breinaalden zijn. Ik vraag me echt af wat ik er mee ga doen :).


Leuk gekleurd vilt, dat is ook schaars in Nederland hoor. Dus maar een paar velletjes meegenomen.


Ook nog een applique pressing sheet meegenomen. Tuurlijk, dat heeft iedereen in huis. Ik heb geen idee wat ik ermee ga doen, maar de mevrouw in de winkel was lyrisch!
Als iemand meer weet, hoor ik het graag.


Het was wel leuk in die winkel, want daar hadden ze een aparte Husqvarna shop in de shop. Zeker een half uur met die mevrouw zitten kletsen over alles wat we leuk vinden. Kreeg lekkere korting ook nog.
Toen bleek wel dat ik eigenlijk alles heb van Husqvarna. Alleen een setje om lintjes aan te naaien had ik nog niet. Meteen maar lintjes erbij, want die heb ik eigenlijk helemaal nog niet...


 
En nu dus weer volop aan de bak. Ik heb al een paar kramen voor braderieën geregeld dus moeder gaat de boer op!
En de workshops bij Los Naaimachines zijn ook weer begonnen. Deze vrijdag gaan we werken met de cutwork techniek. En dan kun je dus deze leuke dingen maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten