maandag 30 januari 2012

Naaivoeten van Husqvarna

Liet ik gisteren mijn rolzoomvoeten zien en toen maakte ik ook een foto van mijn bakje met naaivoeten voor vriend Hus. Heel onhandig zo'n bakje maar voorlopig weet ik niks beters. Toen leek het me wel leuk om ze allemaal neer te leggen om te zien wat ik nou eigenlijk heb. Krijg je dit...
En dan ook maar de rest op de foto.
Dit is een voet voor dubbel transport. Dat betekent dat de stof gelijkmatiger verplaatst wordt. Handig bij ruitstofjes als je de ruit wilt laten doorlopen.
Dit is geen naaivoet maar dit zijn speciale naalden, eigenlijk mesjes waarmee je in de stof snijdt en zo leuk effecten creƫert.
Met deze voetjes kun je lontgaren borduren. Krijg je een heel leuk effect. Kan alleen met dit soort wol, helaas. Het is slecht verkrijgbaar en reteduur!
Met deze voeten heb ik nog niks gedaan, maar dat komt nog wel. Ik heb ze in Amerika gekocht samen met een paar bollen met lint. Binnenkort maar eens uitproberen.

Ik ben bezig geweest om een nieuwe kraamset te maken. En daarvoor moet je dingen uitproberen. Dit is een eerst opzetje met een schattig konijntje. Probleem is dat het nog een beetje te groot is en als ik het verklein het er niet mooier op wordt.


Toch gelukt en toen op stofje geborduurd. Maar om nou te zeggen dat ik het leuk vind. Kon trouwens niet verder want ik had het badstof nog niet gewassen.
En als je dat niet van tevoren doet kun je verrast worden als de boel uit de wasmachine/droger komt.
Dan maar een labeldoekje maken met die mooie rode minkystof.  Dit is de voorkant of achterkant, kan ook.
En dit is de andere kant.
En nog veel meer mogelijkheden met andere stofjes. Voorlopig weer wat te doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten